Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen die onze klanten hebben gesteld. Of je nu meer wilt weten over ons bestelproces, verzendopties, retourbeleid of productinformatie zoekt, de FAQ-sectie is jouw snelle gids voor antwoorden.

Veel gestelde vragen (FAQ)

UW ACCOUNT

Hoe maak ik een account aan?
Het is nu nog eenvoudiger! Klik gewoon op het 'Icoontje' rechtsboven op de pagina (of op 'Menu' en vervolgens 'Account' op een smartphone). Kies 'Account aanmaken' en voer je e-mailadres in. Je ontvangt onmiddellijk een unieke code via e-mail. Vul deze code in om je account te activeren. Geen wachtwoord nodig, simpel en snel

Geen wachtwoord meer nodig!
Je ontvangt een unieke code via e-mail, en met die code kun je telkens opnieuw inloggen

BESTELLING

Hoe plaats ik een bestelling?
Je kan het door jou gewenste artikel eenvoudig bestellen door het artikel in de juiste kleur en maat te selecteren en op de button ‘In winkelmand’ te klikken. Rechtsboven in beeld vindt je een winkelmand-icoontje en daarnaast staat hoeveel artikelen er in je winkelmandje zitten. Wanneer alle door jou gewenste artikelen in de winkelmand geplaatst zijn en je op het winkelmand-icoontje geklikt hebt, verschijnt de button 'Afrekenen'. Door daarop te klikken wordt het afrekenproces gestart. Bezorgadres invoeren: Voer uw bezorgadresgegevens in het daarvoor bestemde veld in. Zorg ervoor dat alle informatie correct is, zodat uw bestelling zonder problemen kan worden afgeleverd. Doorgaan met verzenden: Nadat u uw bezorgadres heeft ingevoerd, klikt u op de knop 'Doorgaan met verzenden'. Hiermee gaat u verder naar de volgende stap van het bestelproces. Betalen: Op het volgende scherm krijgt u de mogelijkheid om uw betalingsinformatie in te voeren en de betaling voor uw bestelling te voltooien. We bieden verschillende veilige betalingsmethoden om uw transactie te voltooien. Bestelling plaatsen: Zodra uw betaling is geaccepteerd en verwerkt, kunt u op de knop 'Bestelling plaatsen' klikken om uw bestelling definitief te maken.

Houd er rekening mee dat uw bestelling pas wordt bevestigd nadat u op de knop 'Bestelling plaatsen' heeft geklikt en de betaling is voltooid. Als u tijdens dit proces hulp nodig heeft of vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij staan klaar om u te assisteren en uw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken.

Is het mogelijk mijn bestelling te annuleren?
Omdat wij je bestelling dezelfde dag nog verwerken, is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren als deze eenmaal is geplaatst.

Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling?
Op het moment dat je de bestelling hebt bevestigd, wordt deze meteen in gang gezet. Het is daarom helaas niet mogelijk om artikelen aan de bestelling toe te voegen of artikelen te wijzigen. Wel kan je een nieuwe bestelling plaatsen.

KORTINGSCODES

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
De (promo)kortingscode kan je gebruiken door op de betaalpagina in het vakje onder ‘kortingscode’ de code in te vullen. Klik daarna op ‘code gebruiken’. Wanneer de melding ‘kortingscode geaccepteerd’ verschijnt, is de code verwerkt en ziet je dat de vermindering in rekening is gebracht.

Mijn actiecode wordt niet geaccepteerd, hoe kan dit?
Wanneer je kortingscode niet wordt geaccepteerd zou het kunnen dat je de code niet juist hebt ingevoerd. Hebt je de code bijvoorbeeld gekopieerd en geplakt, dan zou het kunnen dat er een spatie is mee gekopieerd, waardoor de code niet werkt. Wordt de kortingscode nog steeds niet geaccepteerd? Neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag! 

LEVERING

Wat is de geschatte levertijd voor mijn bestelling?
De geschatte levertijd varieert afhankelijk van uw locatie en het product. Gemiddeld duurt het 5-8 werkdagen voor standaardleveringen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail met een trackingnummer en instructies om uw pakket te volgen via onze koeriersdienst.

Kan ik mijn leveringsadres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Helaas kunnen we het leveringsadres niet wijzigen nadat de bestelling is verwerkt. Zorg ervoor dat u het juiste adres opgeeft bij het plaatsen van uw bestelling.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd of onvolledig aankomt?
Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice en we zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen. Stuur foto's van de beschadigde items en verpakking mee om ons te helpen uw zaak sneller af te handelen.

Biedt u internationale verzending aan?
Ja, we bieden internationale verzending aan, maar de levertijden en kosten variëren per land. U kunt de verzendopties en tarieven bekijken tijdens het afrekenproces.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij de levering?
Als u niet thuis bent bij de levering, zal de koerier meestal proberen uw pakket bij een buurman af te leveren of een kennisgeving achterlaten met instructies voor het plannen van een tweede levering.

Kan ik mijn leveringsdatum aanpassen?
In sommige gevallen kunt u contact opnemen met de koerier om uw leveringsdatum aan te passen. Dit is echter afhankelijk van de koeriersdienst en uw locatie.

RETOURNEREN

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Mocht je niet tevreden zijn met een artikel, dan kan je deze binnen 14 dagen aan ons retourneren of binnen deze periode aangeven dat je van je aankoop afziet. Na deze melding heb je nog 14 dagen om de artikelen te retourneren. Wij kunnen een waardevermindering in rekening brengen, indien het artikel/de artikelen niet in goede conditie wordt/worden geretourneerd. Dit is het geval wanneer artikelen beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen zijn of labels of etiketten onnodig zijn verwijderd. Voor meer informatie over hoe te retourneren, klik hier.

Is het mogelijk artikelen te ruilen?
Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. In het geval je een item om wilt ruilen adviseren wij om het artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik het beste doen?
Wij doen uiteraard ons best om ervoor te zorgen dat je onze producten in perfecte staat ontvangt. Mocht je tóch een product ontvangen hebben waar iets aan mankeert, dan kan je deze binnen de daarvoor gestelde termijn aan ons retourneren. Je voegt dan het retourformulier toe (net als bij een normale retour) en vinkt ‘artikel beschadigd’ aan. Geretourneerde items worden uitvoerig geïnspecteerd door ons productieteam. Wanneer de beschadiging of het gebrek buiten jou toedoen is ontstaan, zullen wij indien gewenst het volledige artikelbedrag crediteren. Voor beschadigingen of gebreken die zijn veroorzaakt op een andere manier, kunnen wij de waardevermindering bij je in rekening brengen.

Is het mogelijk om sale artikelen te retourneren?
Ook sale artikelen kan je binnen de retourtermijn van 14 dagen retourneren of je kunt binnen deze periode aangeven dat je van de aankoop afziet. Na deze melding hebt je nog 14 dagen om de artikelen te retourneren. De credit gebeurt op je oorspronkelijke betaalwijze.

Waarom zijn er retourkosten?
We realiseren het ons meestal niet, maar het retourneren van pakketten heeft een grote impact op het milieu. Het milieu is niet gebaat bij de CO2-uitstoot van retourlogistiek, verspilling en een groeiende afvalberg. Span Herres wil de impact van het retourneren van goederen zo klein mogelijk maken, en daarom vragen wij onze klanten om de retourkosten zelf te dragen. We hopen dat deze aanpak klanten aanmoedigt om bewuster te winkelen en retourneren alleen te overwegen als het echt noodzakelijk is.

Samen zetten we positieve stappen naar een duurzame mode-industrie.

KLACHTEN

Hoe dien ik een klacht in?
Het kan zijn dat je een klacht hebt over onze producten en/of service. Dat vinden wij uiteraard erg vervelend en wij willen dit graag samen met jou oplossen. Indien je een klacht heeft kan je contact opnemen met onze klantenservice. Zij zullen er alles aan doen om je klacht naar tevredenheid af te handelen en zo snel mogelijk (in ieder geval binnen 14 dagen) inhoudelijk op je klacht te reageren. 

U kunt ook met ons chatten door te klikken op het chat-icoontje rechtsonderin het scherm.

Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur - 22:00 uur (tijdens feestdagen gesloten). We staan klaar om u te assisteren en uw winkelervaring zo aangenaam mogelijk te maken.

E: support@spanherres.nl

BETALING

Welke betaalmethode bieden jullie aan?
Je kan op onze webshop met de volgende betaalmethoden betalen: Visa / Mastercard(creditcard), PayPal, iDeal, KLARNA (achteraf betalen), American Express, Mister Cash (alleen voor Belgische klanten) en Online overschrijvingen (Solfort Banking).

Mijn Betaling is niet gelukt, hoe kan ik nu mijn bestelling afronden?
Wanneer je betaling niet correct is afgerond, kan dit verschillende oorzaken hebben; zoals problemen met de internetverbinding of een technisch probleem bij de bank. Wij adviseren je dan ook om het later nog eens te proberen en/of contact met je bank op te nemen indien het probleem zich blijft voordoen. Tevens kan het te maken hebben met een verschil in land van herkomst van je betaalkaart en je IP-adres. Het betaalsysteem weigert mogelijk je betaling om fraude te voorkomen. In dat geval adviseren wij met een andere betaalkaart te betalen of uw bestelling via een ander device te plaatsen.